Lecturas para verán 1º e 2º ciclo

2
UN SACO DE ESTRELAS Fina Casalderrey Ed. Serias As nosas recomendacións para este verán (1º e 2º ciclo) BIBLIOTECA CPI ANTONIO FAÍLDE Cambeo (Coles) Cada atardecida do mes de maio, antes de que o sol come- zase a preparar a súa cama la- ranxa no leito das montañas, aquela muller pasaba entre as burlas dos nenos e das nenas cara ás leiras de Sobredorrío. Levaba sempre un misteriosos saco luminoso que semellaba ter dentro a luz de ducias de estrelas. CORAZÓN DE PEDRA Agustín Fernández Paz Ed. Oxford EL AMIGO QUE VINO DEL MAR Mariano Varas Ed. Edelvives 2003 Brenda ten unha rara afición: encántanlle os dragóns e ler libros nos que estes animais sexan os protagonistas… Juan es un niño gordito que no corre muy deprisa ni aguanta el ejercicio físico; sus amigos le gas- tan bromas por esta razón y él no se siente muy bien. Un día, en la playa, encuentra una foca y la cui- da como si fuese un animal de compañía sin decírselo a nadie. 29 HISTORIAS DISPARATADAS Úrsula Wolfel Ed.Kalandraka 2006 Una familia que no paraba de dis- cutir hasta quedarse congelada, un baño con tanta espuma que desborda la bañera, un levantador de pesas que levita, una piruleta que engorda, una enfermedad contagiosa… forman parte de es- tas 29 historias disparatadas. EL LUGAR MÁS BONITO DEL MUNDO Ann Cameron Ed. Alfaguara LOS ZORROS DEL NORTE Ricardo Gómez Ed. Edelvives 2005 2002 Juan es un niño guatemalteco de siete años. Al ser abandonado por su madre se va a vivir con su abuela, tíos y primos. Como necesitan dine- ro, Juan aprende el oficio de limpia- botas. Pero quiere hacer algo más: aprender a leer. Ocurrió hace muchos años, en un lejano y frío país del norte. El padre de Katrin era cazador y leñador, pero ella prefería ima- ginar que era barquero. Le gus- taban los árboles, los animales y las palabras. Un día vio dos zo- rros plateados.

Transcript of Lecturas para verán 1º e 2º ciclo

Page 1: Lecturas para verán 1º e 2º ciclo

UN SACO DE ESTRELAS Fina Casalderrey Ed. Serias

As nosas

recomendacións

para este verán

(1º e 2º ciclo)

BIBLIOTECA CPI ANTONIO FAÍLDE Cambeo (Coles)

Cada atardecida do mes de maio, antes de que o sol come-zase a preparar a súa cama la-ranxa no leito das montañas, aquela muller pasaba entre as burlas dos nenos e das nenas cara ás leiras de Sobredorrío. Levaba sempre un misteriosos saco luminoso que semellaba ter dentro a luz de ducias de estrelas.

CORAZÓN DE PEDRA Agustín Fernández Paz Ed. Oxford

EL AMIGO QUE VINO DEL MAR Mariano Varas Ed. Edelvives 2003

Brenda ten unha rara afición: encántanlle os dragóns e ler libros nos que estes animais sexan os protagonistas…

Juan es un niño gordito que no corre muy deprisa ni aguanta el ejercicio físico; sus amigos le gas-tan bromas por esta razón y él no se siente muy bien. Un día, en la playa, encuentra una foca y la cui-da como si fuese un animal de compañía sin decírselo a nadie.

29 HISTORIAS DISPARATADAS Úrsula Wolfel Ed.Kalandraka 2006

Una familia que no paraba de dis-cutir hasta quedarse congelada, un baño con tanta espuma que desborda la bañera, un levantador de pesas que levita, una piruleta que engorda, una enfermedad contagiosa… forman parte de es-tas 29 historias disparatadas.

EL LUGAR MÁS BONITO DEL MUNDO Ann Cameron Ed. Alfaguara

LOS ZORROS DEL NORTE Ricardo Gómez Ed. Edelvives 2005 2002

Juan es un niño guatemalteco de siete años. Al ser abandonado por su madre se va a vivir con su abuela, tíos y primos. Como necesitan dine-ro, Juan aprende el oficio de limpia-botas. Pero quiere hacer algo más: aprender a leer.

Ocurrió hace muchos años, en un lejano y frío país del norte. El padre de Katrin era cazador y leñador, pero ella prefería ima-ginar que era barquero. Le gus-taban los árboles, los animales y las palabras. Un día vio dos zo-rros plateados.

Page 2: Lecturas para verán 1º e 2º ciclo

A PEDRA E AS FORMIGAS Jacobo Fernández Serrano.

Ed. Xerais 1ºCICLO

OS SETE IRMÁNS CHINESES Rodolfo Castro e André da Lúa OQO Editora – 2011

A

PASTELARÍA DE DONA REMEDIOS Agustín Fernández Paz Ed. Rodeira

COSAS QUE A VECES PASAN Keskutis Kasparavicios. Thule Edicciones

Os sete irmáns chineses eran seis. Vivían cerca do mar e ninguén os podía distinguir porque eran todos iguais. Para non confundirse a súa nai chamáballes Li a todos.

A pastelaría de dona Re-medios e a máis famosa de toda a cidade. Pero no último xoves de cada mes ocurren estranos sucesos que mesmo fan pensar en meigas.

A PRINCESA SABELA Cornelio Funke Ed. Xerais

Que aburrido é ser unha princesa! Sabela está far-ta de que lle dean todo feito, de sorrir seguido e de traer roupas fermosas. Sabela quere subir as ár-bores, meter o dedo no nariz…

Duas formigas, que paseaban preto dun escuro bosque, viron na espesura unha pedra tapizada de carriza e de-cidiron descansar ao seu carón para merendar.

En mi casa todos me llaman lorito. Mi madre me dice: ¡Cállate un ra-tito! Yo no soy un loro, que todos lo sepan: yo soy una niña, ya tengo seis años y me llamo Vera.

LA CALLE DEL FANTASMA Eric González Ed. A Buen Paso 2009

Hay una calle igual en cada ciu-dad del mundo. A lo mejor no lo sabes o nunca la has visto, pero está allí. En esa calle vive el fan-tasma. Él puede hacerte la vida mucho más fácil. Pídele lo que quieras y el lo conseguirá.

JOSEFINA NO PUEDE DORMIR Alexander Steffensmeier Ed. Anaya – 2011

La vaca Josefina no puede dor-mir. Quizá lo consiga si la gran-jera le hace sitio en su cama o las gallinas la dejan entrar en el gallinero. Pero ya se sabe: ¡Josefina suele armar cada fo-llón…!

En cosas que a veces pasan aparece una casa patas arri-ba, una linterna que da luz negra, un televisor que criti-ca a sus espectadores por su aburrida programación. En fin, cosas cotidianas que, a veces, pasan.

2ºCICLO

TI NON XOGAS

Silvestre Gómez Xurxo Ed, Xerais

Durante unha semana enteira non parou de chover e hoxe, por fin, saiu un sol radiante. Pero Suso, en lugar de xogar ao fútbol co resto dos compañei-ros, está sentado nun chanzo da escaleira do patio da escola.

ANIBAL QUERE ENCOLLER Oli. Ed. Xerais

Anibal ten unha teima: quere pe-netrar no interior da terra e sa-ber os segredos que garda. Pero para furar na terra hai que ser pequeño coma un rato. De modo que Anibal debe encoller o máis que poida .